Hei. Trenger å vite f.eks. den regningen jeg fikk nå. Fra og når Til er den siste regningen på lading fra dere. F.eks. er den fra 1 januar tom 31/1-26 eller? Hvorfor kan man ikke se hva prisen er for hver lading som jeg utfører? Hvorfor må jeg regne det ut selv? Savner virkelig en ordentlig oversikt på hver lading med pris, og om hver periode er fra 1 i mnd til siste i samme mnd f.eks.?
0 Stemmer
2 Kommentarer
Sortert etter
Henning PlugPaylagt inn
13 days siden
Administrator
Løsning er beskrevet og bestilt av utvikler-teamet.
0 Stemmer
Henning PlugPaylagt inn
20 days siden
Administrator
Pris per lading er på plass for de fleste prismodeller, men mangler i den dere har valgt. Vi jobber med å oppdatere ladeoversikten. Takk for tålmodigheten og tilbakemeldingen.
Hei. Trenger å vite f.eks. den regningen jeg fikk nå. Fra og når Til er den siste regningen på lading fra dere. F.eks. er den fra 1 januar tom 31/1-26 eller? Hvorfor kan man ikke se hva prisen er for hver lading som jeg utfører? Hvorfor må jeg regne det ut selv? Savner virkelig en ordentlig oversikt på hver lading med pris, og om hver periode er fra 1 i mnd til siste i samme mnd f.eks.?
0 Stemmer
2 Kommentarer
Henning PlugPay lagt inn 13 days siden Administrator
Løsning er beskrevet og bestilt av utvikler-teamet.
0 Stemmer
Henning PlugPay lagt inn 20 days siden Administrator
Hei!
Perioden fakturaen gjelder for står oppgitt på selve fakturaen. Du finner en forklaring på hvor dette vises i denne hjelpeartikkelen: https://plugpay.freshdesk.com/nb-NO/support/solutions/articles/101000108528-fakturasp%C3%B8rsmal
Pris per lading er på plass for de fleste prismodeller, men mangler i den dere har valgt. Vi jobber med å oppdatere ladeoversikten. Takk for tålmodigheten og tilbakemeldingen.
0 Stemmer
Logg på eller Registrer deg for å publisere en kommenter