Informasjon ? Må man scrolle sosiale medier for å få lov til å lade?

Lagt inn 11 days siden av John Askildt

Start en tråd
J
John Askildt

Hei,

Jeg ser at dere har gjort endringer i oppsettet for vårt grendelag, hvor brukere måtte følge en link for å oppdatere profilen sin. Denne informasjonen ble utelukkende delt via sosiale medier (se vedlagt skjermbilde).

Jeg må innrømme at jeg trodde vi var kommet lenger i 2026 enn at kritisk driftsinformasjon legges ut mellom kattevideoer og feriebilder på Facebook.

Her er en konstruktiv tilbakemelding:Dere har e-postadressen min. Dere har betalingsinformasjonen min. Dere vet nøyaktig hvem som bor og lader her.Hvorfor i all verden sender dere ikke en enkel e-post til berørte kunder direkte?

Jeg bruker ikke tid på sosiale medier, og det bør heller ikke være et krav for å få strøm på bilen. Dette skaper unødvendig frustrasjon. Ved neste endring forventer jeg (og sikkert mange andre) direkte kommunikasjon på e-post eller SMS.

0 Stemmer

3 Kommentarer

Sortert etter
Henning PlugPay

Henning PlugPay lagt inn 3 days siden Administrator

Takk for konstruktiv tilbakemelding. 

Vår epostadresse er: post@plugpay.no  

0 Stemmer

J

John Askildt lagt inn 5 days siden

Det er godt å høre at verken Facebook eller andre SoMe-kanaler er deres offisielle informasjonsplattform.

Nå vet ikke jeg hva som spesifikt ble avtalt med grendelaget vårt, men faktum er at dere sitter på kontaktinfoen til alle de berørte i denne saken. Da burde det være en smal sak å være proaktive og serviceinnstilte ved å foreslå: "Skal vi sende info direkte til de det gjelder?"

Poenget mitt er at når det ikke informeres direkte fra kilden, oppstår det et informasjonsvakuum. Dette vakuumet blir da fylt av tilfeldig kommunikasjon i sosiale medier (slik jeg opplevde her), kanaler jeg ikke benytter meg av.

Mitt ønske er å bedre og mer direkte kommunikasjon til deres sluttbrukere ved neste korsvei.

PS! Savner også en mail adresse å ta kontakt med dere på. Klarer ikek finne den på sidene deres?

0 Stemmer

Henning PlugPay

Henning PlugPay lagt inn 9 days siden Administrator

PlugPay benytter ikke Facebook eller andre SoMe kanaler som informasjonsplattform. Dette er delt av noen utenfor PlugPay organisasjonen. 

0 Stemmer

Logg på eller Registrer deg for å publisere en kommenter